1 projectmedewerker wonen met focus op de ondersteuning en uitbouw van woonprojecten
1 projectmedewerker wonen met focus op publiekswerking en communicatie van woonprojecten
Een greep uit jouw taken, competenties en verantwoordelijkheden:
Je
ondersteunt lopende (woon)projecten
in samenwerking met je eigen collega’s, collega’s van andere diensten en een brede waaier aan partners. Je voert daarbij deeltaken en/of operationele taken uit.
Als
projectmedewerker
ga je concreet aan de slag met verschillende acties en taken voor de uitvoering van grote en/of kleinere projecten.
Je bent bereid om
ook een administratief takenpakket
mee op te volgen.
Je volgt regelgeving, tendensen en ontwikkelingen in de sector wonen op en stelt deze kennis ter beschikking van je collega’s en klanten.
Je
leert graag bij
en je gaat steeds voor een fijne samenwerking.
Wonen in combinatie met energie, bouwen en/of ruimtelijk woonbeleid zijn thema’s die jou interesseren.
Kan je data omzetten in begrijpbare taal, dan is dat een troef!
Je geeft
op vraag ondersteuning aan het team wonen voor visievorming
en het uitwerken van beleidsvoorstellen van de dienst. Dit doe je vanuit de ervaring uit jouw eigen werkgebied en jouw opgebouwde kennis.
Je hebt voeling met het werken in een provinciaal kader/ openbaar bestuur.
Je neemt mee verantwoordelijkheid op om
bestaande acties/thema’s verder uit te bouwen en nieuwe initiatieven op te zetten
rond betaalbaar, kwaliteitsvol en duurzaam wonen.
Je
realiseert oplossingen
voor uitdagingen waarmee mensen in woonnood worden geconfronteerd.
Je hebt een hart voor het sociaal maatschappelijke luik
van wonen.
Jouw profiel
Wat verwachten we van jou?
Je hebt een bachelor diploma of een gelijkgesteld diploma
De evolutie van de vastgoed- en bouwmarkt opvolgen en analyseren
Een raming van het budget opstellen
De juridische en financiële constructies opmaken
De administratieve procedures volgen (stedenbouwkundig attest, bouwvergunning, ...)
Domein: Gebouwen voor privéhuisvesting (appartementen, huizen, ...)
De financiering organiseren
Het gebruik van de fondsen doorheen het project opvolgen
Een onroerend goed aan een klant voorstellen
De klant over de aankoopvoorwaarden informeren
De markt verkennen (bouwterreinen en onroerende goederen, ... )
De haalbaarheid en rendabiliteit van een project bestuderen
Aanbod
In ruil krijg jij:
Voltijds contract van onbepaalde duur
waarbij je start in salarisschaal B1.
Opname in een contractuele en statutaire wervingsreserve (3 jaar geldig).
Bruto maandloon
bij aanvang tussen
€ 2.940,86
en
€ 3.969,31
. Liever meer details? Maak je eigen loonsimulatie op onze website (kies bij de simulatie voor loonschaal B1).
9 extra's die jij krijgt als nieuwe collega
Fijne werkplek
in het provinciehuis, Provincieplein 1, 3010 Leuven.
Nog vragen?
Over de jobinhoud
: Fien Van den Abeele, diensthoofd wonen, fien.vandenabeele@vlaamsbrabant.be, 0471 66 73 19
Over het selectieproces
:
Raadpleeg veelgestelde vragen over sollicitaties op onze website
Kelly Vandenplas, medewerker werving en selectie - vacatures@vlaamsbrabant.be - 016 26 77 26