Job 2 van 12


Report this listing

Solliciteren



2 projectmedewerkers wonen


Functie

2 Functies, 1 passie! We zijn op zoek naar:

  • 1 projectmedewerker wonen met focus op de ondersteuning en uitbouw van woonprojecten
  • 1 projectmedewerker wonen met focus op publiekswerking en communicatie van woonprojecten

Een greep uit jouw taken, competenties en verantwoordelijkheden:

  • Je ondersteunt lopende (woon)projecten in samenwerking met je eigen collega’s, collega’s van andere diensten en een brede waaier aan partners. Je voert daarbij deeltaken en/of operationele taken uit.
    • Als projectmedewerker ga je concreet aan de slag met verschillende acties en taken voor de uitvoering van grote en/of kleinere projecten.
    • Je bent bereid om ook een administratief takenpakket mee op te volgen.
  • Je volgt regelgeving, tendensen en ontwikkelingen in de sector wonen op en stelt deze kennis ter beschikking van je collega’s en klanten.
    • Je leert graag bij en je gaat steeds voor een fijne samenwerking.
    • Wonen in combinatie met energie, bouwen en/of ruimtelijk woonbeleid zijn thema’s die jou interesseren.
    • Kan je data omzetten in begrijpbare taal, dan is dat een troef!
  • Je geeft op vraag ondersteuning aan het team wonen voor visievorming en het uitwerken van beleidsvoorstellen van de dienst. Dit doe je vanuit de ervaring uit jouw eigen werkgebied en jouw opgebouwde kennis.
    • Je hebt voeling met het werken in een provinciaal kader/ openbaar bestuur.
  • Je neemt mee verantwoordelijkheid op om bestaande acties/thema’s verder uit te bouwen en nieuwe initiatieven op te zetten rond betaalbaar, kwaliteitsvol en duurzaam wonen.
    • Je realiseert oplossingen voor uitdagingen waarmee mensen in woonnood worden geconfronteerd.
    • Je hebt een hart voor het sociaal maatschappelijke luik van wonen.

Jouw profiel

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een bachelor diploma of een gelijkgesteld diploma
  • De evolutie van de vastgoed- en bouwmarkt opvolgen en analyseren
  • Een raming van het budget opstellen
    De juridische en financiële constructies opmaken
    De administratieve procedures volgen (stedenbouwkundig attest, bouwvergunning, ...)
  • Domein: Gebouwen voor privéhuisvesting (appartementen, huizen, ...)
  • De financiering organiseren
    Het gebruik van de fondsen doorheen het project opvolgen
  • Een onroerend goed aan een klant voorstellen
    De klant over de aankoopvoorwaarden informeren
  • De markt verkennen (bouwterreinen en onroerende goederen, ... )
    De haalbaarheid en rendabiliteit van een project bestuderen

Aanbod

In ruil krijg jij:

  • Voltijds contract van onbepaalde duur waarbij je start in salarisschaal B1.
  • Opname in een contractuele en statutaire wervingsreserve (3 jaar geldig).
  • Bruto maandloon bij aanvang tussen € 2.940,86 en € 3.969,31 . Liever meer details? Maak je eigen loonsimulatie op onze website (kies bij de simulatie voor loonschaal B1).
  • 9 extra's die jij krijgt als nieuwe collega
  • Fijne werkplek in het provinciehuis, Provincieplein 1, 3010 Leuven.

Nog vragen?

  • Over de jobinhoud : Fien Van den Abeele, diensthoofd wonen, fien.vandenabeele@vlaamsbrabant.be, 0471 66 73 19
  • Over het selectieproces :
    • Raadpleeg veelgestelde vragen over sollicitaties op onze website
    • Kelly Vandenplas, medewerker werving en selectie - vacatures@vlaamsbrabant.be - 016 26 77 26

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht